sâmbătă, 24 martie 2012

Am strâns volume cu mult sârg / Pe mine mă întrec./ Mă duc să donez două cărți / Să mă întorc cu zeci de vieți.


Inspirați de titlul cărții lui TIUTIUCA, Dumitru ,,Carte pentru minte, inimă şi literatură", Biblioteca Liceului Teoretic ,,Mihail Sebastian" din Brăila, organizează în săptămâna 26-30 martie o acțiune caritabilă de colectare cărți de literatură și nu numai, în vederea unei donații pentru biblioteca școlii cu clasele I_VIII din sat. Gradiștea, jud. Brăila.

Această acțiune caritabilă se adresează atât elevilor cât și profesorilor care pot dărui o carte în scopul completării fondului bibliotecii din școala respectivă.

Cărțile vor fi atent verificate de comitetul de elevi, care au avut această inițiativă, în biblioteca liceului. Astfel, în data de 02 aprilie acțiunea se va încheia prin procesarea acestor cărți marcând evenimentul ,,Ziua Internațională a Cărții pentru Copii”. Urmând, ca în data de 04 aprilie când liceul nostru va merge în vizită la școala respectivă, să dăruim aceste cărți.

Așadar, te rog nu ignora acest apel. Dacă crezi că în biblioteca ta ai cărți în plus ce ar putea fi de folos elevilor de la Școala cu clasele I-VIII din Gradiștea le poți aduce în biblioteca liceului și vei primi procesul verbal pe clasă. Act ce va completa portofoliul tău ca elev, în această acțiune caritabilă.

Pe etajera ta săracă
Cărți nu prea am găsit
De aceea ne-am gândit în dată
Că trebuie să-ți dăruim.
Să-ți amintească,
Că de la noi le-ai primit!

Cu prietenie,
Biblioteca Liceului Teoretic ,,Mihail Sebastian” din Brăila

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu