joi, 22 martie 2012

Noaptea in care am fost tradata


                       Noaptea in care am fost tradata
                                                       de Andres Sorel

Cartea aleasă de mine "Noaptea în care am fost trădată " , prezintă o dragoste a unor 2 copii , o acţiune complexă, totul petreacăndu-se în timpul unui război.
Silvia şi Enrique, cei doi îndrăgostiţi trec prin multe , dragostea lor fiind uimitoare, traind prin orice intamplare.
Acestia se ofera unui altuia, fiind legati pe viata. Ei se despart pe o perioada lunga , Enrique fiind obligat sa plece in armata . Silvia ii ramane credincioasa , tanjind dupa el fiecare zi si noapte.
Razboiul a fost unul crud . Vestile cum ca soldatii cadeau pe front in fiecare minut o ingrozea , doar sa nu fie si Enrique printre ei .
Fara vreun raspuns de la el timp de ani de zile , aceasta innebuneste , decizia ei fiind aceea de a trai doar pentru ea.
Dragostea ei , Enrique , apare dupa multi ani , rascolind trecutul , facand-o pe aceasta sa se indragosteasca din nou de el . Mult , si cu greu , deoarece ea a facut totul ca sa uite , pentru ca altfel se distrugea singura , acesta patrunde in inima ei , tinand-o in brate , si aratandu-si toate sentimentele fata de ea . Acesta nu o mai paraseste , nici macar in momentul in care aceasta urmeaza sa se stinga .
Finalul lor e unul tragic, ea fiind impuscata de el, el arzand in flacari in bratele ei , exact asa cum au promis, au murit unul pentru celalalt , facandu-se cenusa .
Dragostea lor , fiind si azi o poveste uluitoare.
Sunt vALLuntar Adamache Aura Raluca, eleva in clasa aIX-a D la Liceul Teoretic ,,Mihail Sebastian" si am citit pe Facebook că cei de la Editura ALL trimit cărți bloggerilor, iar apoi procesează minute de voluntariat pe baza numărului de recenzii primite, dar și a comentariilor. Prin recenzia mea cred că v-am convins să citiți cartea.
Multumesc campaniei de vALLuntar pentru carte!

Un comentariu:

  1. O poveste frumoasă cu un final tragic. Am să citesc și eu cartea să descopăr mai bine cum a supraviețuit Silvia după dragostea ei, Enrique, atâta timp, ducând până la dezechilibrul ei mintal. Această campanie vALLuntar, nu numai că îndeamnă spre lectură, dar îți demonstrează că nu ai citit tot, încă mai descoperi.

    RăspundețiȘtergere