duminică, 26 mai 2013

Brăila citeşte! Liceenii citesc!

Lectură publică stradală - Proiect organizat de Biblioteca Judeţeană ,,Panait Istrati", promovat în cadrul Săptămânii Voluntariatului Brăilean (13-19 mai 2013), clubul VOLTIN, susţinut de Asociaţia Naţională a Bibliotecarilor şi Bibliotecilor Publice din România – Filiala Brăila şi Primăria Municipiului Brăila.

Legat de acest eveniment, din 17 mai, elevii Liceului Teoretic ,,Mihail Sebastian" din Brăila vor posta pe acest blog recenzii la cărţile citite. Şi nu numai. Acest eveniment a avut un impact deosebit atât în rândul elevilor cât şi în rândul profesorilor, care deşi nu au participat. Vor dona câte o carte pentru a le include în acest circuit inedit, urmat bineânţeles de o recenzie la cartea sa de suflet, timp de o săptămână.

Aşadar 1 iunie 2013 în Parcul Monument vom returna şi totodată vom dona cărţi. Prilej de a participa la Festivalul Luminii Brăila ediţia aIII-a între orele 17 şi 23.

Păi, şi dacă toată lumea citeşte de ce nu aş scrie şi eu despre cea mai recentă carte Brown, Dan - CONSPIRATIA. Menţionez că este cartea unei eleve, recomandată feciorului meu, pe care ,,i-am suflato". Cartea pe care am achiziţionato din Piaţa Traian am dato altei eleve. Nu ştiu dacă aţi înţeles, dar, aşa se face lectura publică, o carte prinde viaţa atunci când este citită. 

Voi ce carte aţi citit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu