marți, 12 martie 2013

Africa, dragostea mea de Corinne Hofmann

Recenzie, Cristea Marina Estera XI-C

După cele 3 volume ,,Îndrăgostită de un masai”, ,,Adio Africa” și ,,Revedere în Barsaloi” iată că autoarea Corinne Hofmann a publicat a 4-a carte intitulată ,,Africa, dragostea mea”. Datorită fanilor ea a descris  recentele întâmplări din viaţa ei.

Cartea prezintă în expoziţiune călătoria pe care o face în India, care îi aminteşe foarte puţin de casa ei şi de familia din Africa. După un timp ea are posibilitatea de a face o călătorie în Africa. Acolo observă cât de mult a evoluat lumea.

Pentru fiica sa, s-a decis să meargă în Africa să îşi cunoască familia, Corinne face pregătiri. Întâlnirea cu familia o face să îşi aducă aminte de multe lucruri. Napirai, fiica sa, este surprinsă de frumuseţea acestui loc. Ea cu multă plăcere îşi cunoaşte restul familiei, lângă care petrece clipe  plăcute.

Despărţirea este, ca în cazul fiecăruia, foarte grea. Cartea se termină cu speranța unei noi revederi a celor două cu familia africană. 

Dacă aveți ocazia citiți-le în ordinea sus menționată, vă recomand cu căldură. Eu le-am găsit în biblioteca liceului. Mi-a făcut o mare plăcere să o găsesc pe ce-a de-a 4, printre titlurile de cărți puse la dispoziție de Editura ALL.

Lectura este metoda prin care ne lărgim orizontul de cunoaștere, imaginația, trăind la intensitate momentele plăcute și misterioase ce le găsim, doar citind.

Recenzia face parte din Campania vALLuntar ediția aII-a,  http://www.all.ro/colectia_carti-adevarate/africa-dragostea-mea.html, inițiată de Grupul Editorial ALL, cu sprijinul ROMSILVA. Mottoul nostru ,,Cititm, citim apoi sădim copăcei”.


Sunt Cristea Marina Estera din clasa aXI-a C de la Liceul Teoretic ,,Mihail Sebastian” din Brăila și vă mulțumesc pentru comentul subscris recenziei mele pe blogul LECTURIADA, proiectul bibliotecii liceului nostru. Cumulând 15 comentarii voi fi fericită să plantez un copăcel.

18 comentarii:

  1. Felicitari Cristea Marina Estera pentru recenzie, cred ca este o carte interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multe greseli gramaticale in aceasta recenzie :) Un pic mai multa grija data viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, are câteva greșeli și ar putea să le corecteze: fica, citițile...

    RăspundețiȘtergere
  4. Faina recenzie, pare o carte interesanta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa recenzie, pare mai interesanta decat primele volume, tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce interesant ,spor la plantat copacei

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc foarte mult pentru pareri

    RăspundețiȘtergere
  8. Am rugat-o pe Marina să posteze despre ,,plăcerea de a citi”.

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasa carte .... spor la copacei :*

    RăspundețiȘtergere
  10. interesanta si partea aceasta a seriei.spor la copacit!

    RăspundețiȘtergere
  11. La fel ca și tine am citit și eu celelte părți. Ce-a de patra este mai puți bogată în aventuri, trăiri. Dar trebuie să o citesc. Spor la copăcit!

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasa recenzie! Ma refer la modul in care este realizata. Este coerenta si corect redactata. Felicitari! La mai multe si frumoase recenzii!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoasa carte. Imi place Africa. Succes la copacei!

    RăspundețiȘtergere
  14. O carte care m-ar aduce mai aproape de un tărâm pe care nu cred că voi pune piciorul prea curând.

    RăspundețiȘtergere
  15. Draga Cristina felicitari! Ma bucur ca iti place sa citesti si sper sa iti amintesti mereu aceasta experienta placuta, mai ales dupa cei vei planta si copacelul:)

    rux

    RăspundețiȘtergere