marți, 19 martie 2013

CALATORIA UNEI STELE

Recenzie, Munteanu Georgiana X D

Această carte are prezentată în întregime viaţa unei micuţe fetiţe, care treptat, si cu multă muncă reuşeşte să-şi îndeplinească visele. Această carte poate fi mai mult asemănată cu un jurnal, aici, Miley Cyrus, de asemenea cunoscută  mai mult la început ca şi personajul fictiv Hannah Montana, scrie despre drumul parcurs de ea spre succes, problemele, dar şi despre clipele fericite şi dorinţele ei.

Să fiu sinceră, la inceput am văzut cartea putin copilăroasă, cum mulţi alţi o vor face, dar odată ce am început să o citesc m-a captivat atât de tare încât nu m-am putut opri pana nu am terminat-o. Chiar m-am putut regăsi în carte, în anumite părţi, deoarece erau prezentate problemele de zi cu zi ale unei adolescente.

Recomand această carte cu plăcere tuturor categoriilor de vârste, aceasta fiind un bun exemplu despre cum ar trebui sa ne ducem la capăt visele şi să nu ne dăm niciodată bătuţi orice ar fii. Aici putem găsi momente de bucurie, emoţie și tristeţe, cartea continuând să-ţi atragă atenţia din ce in ce mai mult pe parcurs ce o citeşti.

În concluzie, această carte ar trebui citită nu doar pentru a o cunoaşte mai bine pe adolescenta vedetă , ci pentru a vedea ce înseamnă cu adevărat să munceşti pentru a obţine ceea ce îţi doreşti.

Am fost mai înainte întrebată despre „Plăcerea de a citi”.. hm, este adevărat că unele persoane citesc din plăcere, uneori plictiseală, dar, pentru mine cititul reprezintă o rupere de realitate lasându-mă atât de captivată de carte incât simt că devin unul din personaje. Cititul este mai mult decât petrecerea unui timp cu o carte în mână, cititul este ca o intrare într-o lume nouă abia întâlnită şi ar trebui să fie apreciat mai mult de noua generatie, dar, din păcate nu este aşa. Totuşi, să urmăm sfatul lui Miley şi să nu renunţăm la visul nostru de a readuce plăcerea de a citi inapoi.


Recenzia face parte din Campania vALLuntar ediția aII-a http://www.all.ro/carte/calatoria-unei-stele.html , inițiată de Grupul Editorial ALL, cu sprijinul ROMSILVA. Mottoul nostru ,,Cititm apoi sădim copăcei”.

Sunt Munteanu Georgiana din clasa aX-a D de la Liceul Teoretic ,,Mihail Sebastian” din Brăila și vă mulțumesc pentru comentul subscris recenziei mele pe blogul LECTURIADA, proiectul bibliotecii liceului nostru. Cumulând 15 comentarii voi fericită să plantez un copăcel.

9 comentarii:

  1. nu știam că ea a scris o carte :-? interesantă recenzia ta :-? m-ai făcut curioasă

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer mai facut curioasa, as vrea sa iau si eu cartea so citesc. Buna recenzie

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o antipatie profunda fata de actrita asta, nu stiu de ce, poate pentru ca s-a identificat prea mult cu personajul acela pe care l-a jucat sau poate pentru ca are chipul pe prea multe tricouri... Nu-mi trezeste curiozitatea cartea dar banuiesc ca pentru cineva de varsta ta e o lectura interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant , vreau si eu sa o citesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Este o recenzie foarte frumoasa...felicitari

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiam de cartea asta pana nu am citit recenzia ta. Nu pot spune ca sunt fana ei, dar probabil cartea e frumoasa. Spor la plantat copacei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cand am aflat de aceasta carte am ramas surprinsa. Nu ma gandeam ca Miley Cyrus ar putea avea o carte.

    RăspundețiȘtergere
  8. eee...amandoua v-ati dorit aceeasi carte. Dar stilul va diferentiaza. Ok, mi-a placut si recenzia ta. Spor la copacei!

    RăspundețiȘtergere