luni, 11 martie 2013

Joc Dublu de Lisa Scottoline

Recenzie, Rusescu Gerorgiana Sabina XI-C

Joc Dublu de Lisa Scottoline este un thriler foarte interesant din care mulți avem de învățat, la fel ca și Bennie Rosato și noi avem o Alice în noi care așteaptă să iasă la suprafață. Nu numai povestea în sine cea a celor doua fete ,face ca și cartea să fie captivantă, dar și felul în care evolueaza situația. Bennie fata cea cuminte care deținea un cabinet de avocatură respectabil, ajunge să fie fata cea rea, care, mai că și-ar omorâ sora geamană. Iar, Alice, de la fata cu afaceri ilegale care era mereu pusă pe fugă din cauza neînțelegerilor cu un anumit Q., ajunge să fie cea a cărui viatță ,,era pusă în pericol", deși acesta, de la bun început a creat în Bennie un inamic inexistent. Ador tema pe care o abordeaza Lisa,  tema dublului, mi se pare foarte interesant subiect pe care cred că i-ar interesa mai mult pe adolescenții din ziua de azi decât de basmele populare. Această carte e așa de plăcută încât o citești de plăcere, și în plus e satisfacția acea pe care o ai când vezi că ai citit o carte de 441 de pagini în mai puțin de o săptămână fiindcă vrei nu petru că ți-a fost impusă. Până la urmă avem și noi ceva de învățat, că mereu trebuie să echilibrăm binele și răul din noi, ca nu cumva răul să iasă la suprafață, acest lucru distrugându-ne și pe noi. Dacă aveți ocazia, nu ratați această carte.

 Plăcerea de a citi. Hmm... nu știu ce să zic. Citesc dacă îmi place ceva, nu să fiu obligată. Dacă citesc, citesc din plăcere.  Aleg cărțile după autor sau titlul cărții sau după copertă - starea ei fizică și vizuală,  factori foarte importanți pentru mine pentru a mă face să citesc ceva.  Rar am găsit cărți care să nu mi placă. Datorită acestui voluntariat al grupului editorial ALL, am descoperit cărțile, mai bine zis. Dar și din abiția de a participa și eu alături de colegele mele, de achiziționa cărți noi.

Recenzia face parte din Campania vALLuntar ediția aII-a http://www.all.ro/carte/joc-dublu.html, inițiată de Grupul Editorial ALL, cu sprijinul ROMSILVA. Mottoul nostru ,,Cititm apoi sădim copăcei”.

Sunt Rusescu Georgiana Sabina din clasa aXI-a C de la Liceul Teoretic ,,Mihail Sebastian” din Brăila și vă mulțumesc pentru comentul subscris recenziei mele pe blogul LECTURIADA, proiectul bibliotecii liceului nostru.

19 comentarii:

  1. Drăguț review dar vin cu câteva mențiuni:

    - Link-ul corect spre carte e ăsta: http://www.all.ro/carte/joc-dublu.html.

    - De asemenea ai unele scăpări în ce privește corectitudinea, așa că ar fi util să recitești articolul. Dacă vrei să elaborez, o pot face, dar nu în comentarii.

    Sper să nu o iei în nume de rău, încerc doar să ajut. Mult spor în continuare și felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesanta cartea dupa spusele tale poate am so iau si eu so citesc, mult spor in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc pentru comentariile pro si contra orice comentariu conteaza

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta alegere! Stiu cum e atunci cand ai foarte multe carti impuse (lectura obligatorie, desi eu majoritatea le-am citit de placere.. :D) - ai nevoie si de carti pe care sa le alegi tu.

    In fiecare dintre noi exista o balanta a binelui si raului. Important este sa stim cum sa o echilibram si mai mult ... cum sa o inclinam catre bine;)

    Spor la plantat copaci .. si citit!

    Rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim. O rămurică și din partea noastră îți dăruim.

      Ștergere
  5. cum este aceea Alice care este in tine? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. alice e partea rea a lui bennie ,deci si noi avem o parte rea in noi

      Ștergere
  6. NU MI-AR PLACE SA AM O PRIETENA CA ALICE. Spor la copacei

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesanta recenzie si modul in care ai expus...chiar m-ai facut curioasa

    RăspundețiȘtergere
  8. cam cidatele fetele. interesant. o ramurica

    RăspundețiȘtergere
  9. Așa se întâmplă și în viața de zi cu zi. spor la copăcit!

    RăspundețiȘtergere
  10. Recenzia ta îmi aduce aminte de un film cu o acțiune asemănătoare, numai că nu mai știu care era. M-ai făcut curioasă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Stiu cartea de mult timp si imi doresc sa o citesc. Din pacate inca nu am reusit sa o cumpar.

    RăspundețiȘtergere
  12. cred ca te a tinut cu sufletul la gura

    RăspundețiȘtergere
  13. nu prea cred ca este pe gustul meu aceasta carte...multumim pentru recenzie!

    RăspundețiȘtergere