vineri, 22 martie 2013

GARGUI de Andrew Davidson

Recenzia aIII-a, Dumitrescu Daniela IX D

Ceea ce m-a impresionat în această carte este povestea personajul. Își relatează puterea și curajul de a trece peste un accident groaznic, a fost ars. A stat șapte săptămâni în comă. Pe patul de spital a cunoscut o fată călugăriță, care se îndrăgostise de el și mai târziu și el de ea.

Îi povestește Marrianei viața lui, crezând că-i este cea mai bună confidentă. Dar, totuși iubirea lor incepe a se rupe treptat, treptat....
               
Andrew a avut o copilărie "nefericită" pentru că nu își cunoscuse părinții. Stătea cu bunicii, și ulterior cu unchii. Aceștia din urmă se ocupau de droguri. Fapt ce l-a determinat să consume......

Mi s-a părut o carte puțin vulgară, pentru că autorul pune accent pe unele detalii mai puțin ortodoxe....Și dacă  citiți cartea poate mă ve-ți înțelege ce vreau să spun...Puțin cam mult pentru vârsta mea, dar curiozitate m-a împins. Sunt detalii greu de narat. Nu îmi pare rău că am citi. Cum am spus, curiozitate. De fapt alegerea cărții este a unie colege din clasa aXII-a. În această perioada se dau simulări la bacalaureat și mi-a dat mie cartea. Nu e genul meu. Dar, am citito. Sunt o devoratoare de cărți.

Dacă vreți să aflați mai multe despre ,,o iubire ce supraviețuiește iadului pe pământ". Vă recomand să citiți această carte pe tema iubirii. Ve-ți înțelege de ce nu am făcut mai multe relatări, cu subiecte picante... Vă las în suspans.....

Eu văd cartea ,,ca un amic de nădejde” așa cum spune Mircea Eliade. Care nu te trădează. Te ajută să treci prin toate intemperiile vieții.

Recenzia face parte din Campania vALLuntar ediția aII-a  http://www.all.ro/carte/gargui-1.html , inițiată de Grupul Editorial ALL, cu sprijinul ROMSILVA. Mottoul nostru ,,Cititm apoi sădim copăcei”.

Sunt Dumitrescu Daniela din clasa aIX-a D de la Liceul Teoretic ,,Mihail Sebastian” din Brăila și vă mulțumesc pentru comentul subscris recenziei mele pe blogul LECTURIADA, proiectul bibliotecii liceului nostru. Cumulând 15 comentarii voi fi fericită să plantez un copăcel.

2 comentarii: