vineri, 22 martie 2013

CUM SA NU MORI DIN DRAGOSTE

Recenzia a treia, Toma Andreea Sabina XI C
Multi dintre noi cred ca dragostea este o durere dulce, inevitabila pe care trebuie sa o ducem la bun sfarsit cu riscul de a ne pierde orientarea, de a suferi, de a deveni sters, de a crede ca nu mai conteam noi ci cel de langa noi. Ei bine, aceasta carte contine 10 principii foarte importante, din care avem cu toti de invatat si cel mai important este ca invatam ceva folositor in viata si anume, cum « sa nu murim din dragoste ».  Cand am inceput sa citesc cartea, inca din primele pagini mi-am dat seama ca ma va ajuta sa inteleg si sa gasesc multe raspunsuri la intrebarile pe care le aveam pana cum in legatura cu dragostea, si asa a si fost.


E o carte fara ascunzisuri, care ne spune toate adevarurile despre aspectele relatiilor care ne fac sa ne gandim daca facem lucrurile bine sau nu.

Recenzia face parte din Campania vALLuntar ediția aII-a http://www.all.ro/colectia_linia-bleu/cum-sa-nu-mori-din-dragoste.html , inițiată de Grupul Editorial ALL, cu sprijinul ROMSILVA. Mottoul nostru ,,Cititm apoi sădim copăcei”.

Sunt Toma Andreea Sabina din clasa aXI-a C de la Liceul Teoretic ,,Mihail Sebastian” din Brăila și vă mulțumesc pentru comentul subscris recenziei mele pe blogul LECTURIADA, proiectul bibliotecii liceului nostru. Cumulând 15 comentarii voi fi fericită să plantez un copăcel.

17 comentarii:

  1. frumoasa recenzie, si e bine daca inveti ceva din ceea ce citesti. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta cartea. La varsta adolescentei sentimentul de iubire este cel mai frumos si merita trait din plin! Succes in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos,succes in continuare Andreea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta carte ... spor la copacei :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa carte ... spor la copacei :*

    RăspundețiȘtergere
  6. dragostea...un sentiment cu care traiesti mereu in suflet. Foarte frumos, SUCCES in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. interesanta recenzie ... succes !!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. frumoasa recenzie...spor la copacei!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Varsta adolescentei este cea mai frumoase .... si mie imi place sa citesc ... spor la copacei !!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. si mie imi plac cartile psihologice,mi-a captat atentia am sa o citesc si eu...spor la copacei

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte interesanta recenzia, dragostea la varsta adolescentei e un sentiment unic pe care nu il mai poti simti niciodata. Spor la copacei!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. o carte foarte interesanta....spor la copacei!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. A studia si a nu gandi este o risipa. A gandi si a nu studia este periculos.... spor la copacei !!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, daca ofera ceva explicatii sentimentului de dragoste, in mod sigur este utila!

    RăspundețiȘtergere
  15. exact, ceva pincaterii...n-ar fi fost rau. Spor la copacei!

    RăspundețiȘtergere